Stiandyb Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Hei! Selger nå diverse deler fra min bmw e34 525i Baklyktesett E-34 sort/rød LED (helt nye) Ny-pris: 2200,- Min pris: 1500 Kommer flere deler etterhvert som jeg får skrudd dem av, vasket og tatt bilde - Kontakt meg på mobilnummer 97041470 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 har du noe av det jeg trenger her? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=140149 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Kommer du meg i møte i Dragsundet hvis jeg kjøper lyktene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiandyb Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Kommer du meg i møte i Dragsundet hvis jeg kjøper lyktene dine? Den e grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiandyb Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 har du noe av det jeg trenger her?http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=140149 Har ikkje tatt av støtfangeren bake, så går ut i fra festa er der Har hengerfeste på denne bilen, men om ledningsnettet fungerer har jeg aldri testet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 byr 1000 lapp for lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 byr 1000 lapp for lyktene De er solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 bare du har festene jeg trenger så er jeg fornøyd. el-nettet jeg trenger passer kun på 518,520 og td/tds modelene. så hvis din ikke har vært det en gang i tiden så passer det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå