tangus325 Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 hei. Skulle ut og bytte termostat i bilen da jeg har kjørt uten i en uke til jeg fikk en ny. Da jeg åpnet ekspansjonstanken og termostathuset, kom det brunt grøt-lignene som kom ut. tok og sjekket oljen, men den var helt fin. skylte ut av alle slanger og satte alt på igjen. startet bilen og så gikk det 2minutter så kom grøten tilbake i ekspansjonstanken. er det toppakningen som er gåen?? takker for svar
ReiRud Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 det kan være et tegn på at frostveska blander seg med olje i systemet ditt ja, tidlig tidspunkt men kan skje fortere enn man tenker..
tangus325 Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 det kan være et tegn på at frostveska blander seg med olje i systemet ditt ja, tidlig tidspunkt men kan skje fortere enn man tenker.. ok, så det er egentlig bare til og bestille ny pakning? og bytte den med en gang.
tangus325 Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 du har ikke blanda rød og grønn frøstvæske ? har kun brukt en type kjøleveske.
tangus325 Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 du har ikke blanda rød og grønn frøstvæske ? kom til å tenke på at det var rød kjøleveske på bilen tidligere, så var den blå den jeg fylte på igår. kan dette ha noe med det og gjøre???
Morty999 Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 der har du nok feilen, rød og blå skal IKKE blandes, demonter ALT og skyll igjennom med vann og fyll på kun blå, så er det nok i orden
tangus325 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 så det er kun at jeg har mixet blå og rød kjøleveske?
ealoken Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 blå og rød kjøleveske skiller seg, og da kan du få ut avleiring og groms. følg morty sin oppskrift..
Morty999 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 så det er kun at jeg har mixet blå og rød kjøleveske? regner med det. blir ORDENTLIG gjørme av det der... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå