ingen mekaniker Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 her om dagen var jeg ute og kjørte, men plutselig dimma lysene ned og jeg mistet all strøm og mistet etterhvert drivstofftilførselen. fikk så ikke start igjen pga lite strøm. kom ned igjen med en hammer og kakket litt forsiktig på dynamoen ( noen som mente dette kunne hjelpe). Jeg fikk iallefall fyra bilen. kjørte et stykke oppover for å late batteriet, men så skjer det samme igjen, og da mister jeg ALL strøm. får dratt den bort til naboen og fulladet batteriet og tina opp hele bilen til neste dag. resultat: fullt batteri, men startern gir ikke en lyd i fra seg. hva kan ha skjedd? går det an å knerte både dynamo og starter samtidig, eller hva skjer her? trenger noen kjappe tips og vink her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Bank på starteren med noe hardt noe mens du starter og du skal se at det blir liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingen mekaniker Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 "dumt spørsmål": hvordan ser den ut og hvor sitter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Sitter under innsuget mot girkassa.. Er sylinderformet og delt i to deler, en liten og en stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå