Julianv Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19397373 Håper noen har bruk for disse da jeg ikke har bilen de sto på lenger åpen for bud!
ReiRud Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 du er her også ja? Reidar på mitsubishi forumet.. angrer på at jeg kjøpte felger i fjor..disse skulle jeg gjerne hatt!
Julianv Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Ja er nok her også hehe! Trenger å få solgt de da jeg ikke har penger overhodet og skylder penger Skjønner ikke at ingen vil ha slike felger? :S Sykt fine felger, og ikke helt dum pris for 19" med helt nye dekk.
ReiRud Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 lurer på hvilket merke som lager de? kvalitet? er de hele og runde, gode å kjøre med? Meste parten dama som kjører skjønner du men jeg som ser når hun kommer kjørende Har lagt ut mine for salg, så håper noen kjøper de så kan jeg kjøpe dine..skjønner heller ikke at noen ikke har kjøpt de!
Julianv Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Merket er ADR såvidt jeg vet. Husker ikke resten av betegnelsen. De er litt sliten i lakken, men ikke noe som ser for gale ut! De er hele og runde, ikke noe kast. Nylig avbalansert med nye dekk hehe. Billig for 19 tommere dette iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå