Støvsugeren Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Hei. Jeg legger ut noen bilder av min BMW for å høre om det er noen interesserte. Legger den ut her på grunn av at folk her regner jeg med at liker å skru litt. Det er litt småfiks i motor osv. Send meg PM eller SMS (99320697) med spørsmål. Har desverre ikke bilde av motor nå, kan ta bilde om det ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Støvsugeren Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 pris ? La den ut for å sjekke interessen og er åpen for bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30m3 Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Herlig bil! Noe rust av betydning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 beklager off-topic, mn hva slags skjørt er d på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Mye greier med motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Støvsugeren Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Det er minimalt med rust. Eneste plassen jeg har sett, er på festene til takluka. Det er litt ventil-tikking, noe som er ganske normalt. Jeg leverte inn bilen på et merkeversted her i nærheten på grunn av at det var olje lekasje, ikke noe drastisk, men ble småflekker der jeg satte ifra meg bilen. Dette ble fikset, var en oljetrykksbryter om jeg ikke husker helt feil! Jeg spurte han på verstedet om hvordan resten av motoren så ut i lys og på bukk. Eneste var at forskjellige pakninger, ikke nødvendigvis måtte byttes, men burde bli gjort en gang i fremtida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Intr i bytte med en 12år nyere bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddk Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 hvor mye ca tenker du deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Støvsugeren Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Intr i bytte med en 12år nyere bil? Det kommer jo ann på, sier meg lite det der egentlig. hvor mye ca tenker du deg ? Rundt 50lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Denne bilen kunne vært aktuell for meg men 50 lapper er jo ran. mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Km stand? Stand på resten av bilen? mer bilder? sist EU? Hvor henne i Rogaland? Og ja, 50 lapper hørtes litt mye ut.. Me mindre den er usedvanlig strøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Kunne godt tenkt meg bilen, men 50 tusen er ran som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Denna vet jeg ble kjøpt hos forhandler...tenkte på denne selv en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Støvsugeren Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Som sakt, bare å komme med bud. Bilen er kjørt ca 230000. Jeg bor i Sandnes området. Bilen er ellers i grei stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå