h.kronberget Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Har hatt bilen på eu-kontroll i dag og endte opp med noen feil.. Omtrent hele forstillinga mi var visst totalt utslitt. sitat mekaniker "det er så ille så skal ikke se bort i fra at hjulet ditt flater ut" på kontrollseddelen står det: nedre bærearmer v.s og nedrefremre h.s så lurte på hva det egentlig er for no? og evt. link til de delene jeg trenger på gs-bildeler eller lignende
viplash Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Om det er så ille som du siterer mekanikeren på her, så er det rart du ikke fikk en 3'er anmerkning og kjøreforbud. For om så er tilfelle, så er det jo direkte farlig og kjøre med den bilen.
h.kronberget Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 sant nok.. men oppi bygda vi kommer fra så er vi litt runde med slike ting. men er jo selvsagt mulig han overdreiv litt totalt utslitt var det hvertfall
hylle Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 da bytter du bare hele forstillinga da.. tar jo ikke så lang tid det. finner nye deler på koed
h.kronberget Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 ja, det har jeg jo planer om.. men hva heter alle delene jeg trenger? fremrenedre og slik sier ikke meg så all verdens mye :S
GiljeN Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 gs er grei der:) går du på slite deler og forstell:)
Tony Bardalen Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 fremrenedre er neppe en del, men deler du de ordene så får du 'fremre nedre'. Sikkert bare bærearmen på begge sider som det er litt slakk i. Ikke unormalt på dissa bila det
h.kronberget Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/11190.gif er det altså bare kasterstag og bærearm som sitter på hver side? eller er det no andre slags stag der au?
Aambakk Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 casterstag og bære armer er bærende, så er det stabstag/lenkarm og styre stag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå