Litejk Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Selger Cdspiller og mid-display til BMW E39 og E38. Har stått i en 98 modell 540i I veldig god stand, med ingen pixelfeil eller lignende Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 bilde? hvor håller du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litejk Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Holder til i Hardanger på vestlandet. Bilde kan jeg komme med ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litejk Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 *Oppdatert med bilde* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Hva forlanger du i pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 hei! selger du cd-spilleren løst? mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litejk Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Nei jeg tror ikke jeg vil selge cdspilleren løst.. Hvor mye er du isåfall tenkt å betale? Når det gjelder pris så tenkte jeg noe rundt 3000kr for begge delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Jeg byr 900 inkl. frakt for bare CD-spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litejk Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Blir nok litt lite dessverre Bare send meg bud folkens om dere vil.. Rundt 3000 for alt, er ikke så galen pris det. Er en litt flau grunn til at jeg selger det. Jeg skulle egentlig ha det selv, men nå er jeg fattig, samt jeg vet ikke hvordan å innstallere det. Så om noen i Bergensområdet har peiling på hvordan man bytter ut orgnial RDS-Kassett med dette anlegget er jeg veldig villig til å få hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Blir nok litt lite dessverreBare send meg bud folkens om dere vil.. Rundt 3000 for alt, er ikke så galen pris det. Er en litt flau grunn til at jeg selger det. Jeg skulle egentlig ha det selv, men nå er jeg fattig, samt jeg vet ikke hvordan å innstallere det. Så om noen i Bergensområdet har peiling på hvordan man bytter ut orgnial RDS-Kassett med dette anlegget er jeg veldig villig til å få hjelp! Er interrisert, men er ikke det bare å bytte ut kasettspilleren og putte in cd spilleren?? Mine foreldre trenger en til en -96 mod 523i. Så hadde vært fint om noen veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litejk Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Nei er ikke så lett.. Du må koble til den MID-delen til et annet ledningsnett, og en boks. Er ikke sikker på hvordna man gjør det selv.. Har fått lagd opp kabelen, men ikke koble det til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikers88 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Jeg tar den til en overkommelig pris Selger du MID delen for 1500 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå