MEW Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 var uheldig og kjørte av veien og knuste bunnpanna og sikkert mye mer =( bilen gjekk 100 meter etter uhelet før eg stoppet den selv uten noen ulyder. får bilen opp på bukker i måro så da ser eg hva eg trenger. av det skadde eg ser no ser er det skeive felger litt bulker. frontfanger knust, bunnpanna er omtrent helt vekke :S har kjøpt ny pakning og bunnpanne så skal prøve og få gjort det i måro bare håper motoren forsatt går. hva trur dere? lager en prosjekt tråd senere pga har 100 bilder av ting som er gjort med bilen sio eg kjøpte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MEW Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 ingen som har knust punnpanna før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MEW Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Sjekk oljesil/pickup og oljepumpa for skader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MEW Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 olje sila er bortevekk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Hvordan er festene til denne i pumpa da? Eller er det annen løsning her..? Altså at sila er skrudd fast i bunnpanna, og olja pumpes opp gjennom kanal/hull i bunnpanne/blokk ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MEW Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 trur at sila er festa i bunnpanna rett meg vist eg tar feil. skal hive den på bukker i morgen. har vertfall fått ny bunnpanne og pakning så håper eg forsatt at den lever. motoren er jo kun godt 160. null tikking. var vertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå