Torminator Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Min E36 320i M52B20 har begynt å rykke endel under gasspådrag. Ryker også endel etter at dette begynte, spesiellt på tomgang. Har også fått ca 0,2 liter på mila høyere forbruk enn tidligere... Noen som ser en sammenheng? Vet dette er symptomer som er nevnt i tidligere tråder, men ser de litt i sammenheng ettersom de kom samtidig... Noen som vet hva som kan være feil?
gatebil76 Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 lamda eller luftmasseføler...garantert. kjør innom verksted og ta en diagnose.. holder en knapp på lamda. spesielt hvis den fusker mindre ved full gass og går fint på tomgang..altså fusker mest på mellomgass.
Torminator Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 Må si det egentlig var den jeg mistenkte, men ville ikke påvirke noen svar. Da blir det nok inn til diagnose så snart som mulig! Tusen takk for svar!!
elementz Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 min fusker litt når bilen er kald..altså første minuttene jeg kjører normalt.. samme greia?
mspec Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 det kan vell også være tett katalysator,men jeg tipper det er overnevnte
gatebil76 Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Nei ikke hvis bare på kald motor. da mistenker jeg kaldstart føler.. koster lite og ligger på siden av toppen..denne kommer mest sansylig ikke opp som feilkode. men hvis kun på kald motor så bytt denne.
gatebil76 Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 at den er tett tenker du på.. skal ikke fuske av den grunn.. men får da trykk i motor og lekker ut olje.. isåfall bare å ta av oljelokk og kjenne om den blåser opp av dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå