lambda Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Har en E46 320D som fusker når jeg kjører ved lave temperaturer, tenker å skifte dieselfilter for å eliminere den feilkilden. Men hvor sitter denne/ vanskelig å skifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Sitter i motorrommet på venstre side omtrent på høyde med fjørtårnet. Mener det er en 36mm 6-kant lokk over det. Er foresten innsatsfilter. Veldig lett å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 På litt nyere E46 ( 150 hk ?)sitter det vel under bilen ,rett ved førerplassen mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Ok. Det jeg skreiv her gjelder iallefall 136hk M47, 150hk M47N antok jeg var likt men veit ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 a.nilsen.... Det du tenker på er oljefilteret Dieselfilteret ligger på undersiden av bilen rett under førersetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 a.nilsen.... Det du tenker på er oljefilteret Dieselfilteret ligger på undersiden av bilen rett under førersetet. Tror nok han mente dieselfilteret, det sitter som han nevner på venstre side motorrom på 136 hk M47, men under bil på nyere modeller 150 HK mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Er rett som du sier Bonden Sjekka opp med Realoem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 a.nilsen.... Det du tenker på er oljefilteret Dieselfilteret ligger på undersiden av bilen rett under førersetet. Tror nok han mente dieselfilteret, det sitter som han nevner på venstre side motorrom på 136 hk M47, men under bil på nyere modeller 150 HK mener jeg. Kan bekrefte at det stemmer - 136HK m47 har filteret i motorrommet venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimnar Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Noen som kan bekrefte hvor det sitter på en 2003 320D? Touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Noen som kan bekrefte hvor det sitter på en 2003 320D? Touring.. Under bil ,omtrent under førersetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå