Arnefles Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Hvor sitter den, lett tilgjengelig? Trenger å sjekke om den er i orden, tenkte derfor å koble den ut og prøve. Motor "nøkker" når den er kald,turtallet dupper for lavt.
mujaffas Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 den sitter under plastikk dekslene i motorromet (umbraco skruer). men skjønner ikke helt hva du skal få testa selv ? den blir jo mest sannsynelig helt død uten.. diagnose er vel det rette her? Men kan jo være at du har fylt "råtten" diesel? prøv å la bilen stå inne i varmen 1 døgn og bytt diesel filter.. Dette sitter også i motorrom.. (innsatsfilter)
Arnefles Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 den sitter under plastikk dekslene i motorromet (umbraco skruer). men skjønner ikke helt hva du skal få testa selv ? den blir jo mest sannsynelig helt død uten.. diagnose er vel det rette her?Men kan jo være at du har fylt "råtten" diesel? prøv å la bilen stå inne i varmen 1 døgn og bytt diesel filter.. Dette sitter også i motorrom.. (innsatsfilter) Takk. Etter det jeg hører av andre her på forumet kunne jeg koble den ut for å sjekke om den virker. Jeg har fått tips om at jeg burde prøve dette for å finne ut av "nøkkingen" i motoren. Hadde bilen inne hos BMW i fjor (bilen har vært sånn lenge, gjelder sommer også, i mindre grad), de finne det ikke ut faktisk. Slår dessverre ikke ut på diagnosen til BMW (Lillestrøm), helt merkelig! Noen mener det kan være veivhusventil (Ove-Koed) som kan være problemet. Tenkte bare jeg skulle elleminere bort luftmengdemåler for å være sikker, og da slippe å kjøpe noe jeg ikke trenger.
Arnefles Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Skrevet Juli 8, 2010 Da har jeg byttet LMM selv og det gikk veldig greit, bilen gikk også bedre. Eneste jeg ikke har gjort er å slette feilene i hjernen, det for vi ta senere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå