Gå til innhold

Brent DVD navigasjon CD???

Svennis
 Share

Anbefalte innlegg

Ser at noen på Finn.no og her inne selger 2010 navigasjon cd for 500,- Dette er da sikkert en brent CD. Vil dette funke i Idrive? Vil det kunne ødelegge noe i systemet?

Ja hva tror du til den prisen :D

Ja man kan laste ned og brenne DVD'er, det er enkelt og fungerer (har jeg hørt :oops: ) prøv å søk litt på google du så finner du svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

søkt litt på google om info på dette, men finner ikke noen klare svar.

Trenger man å oppdatere idrive for at 2010 roadmap skal fungere? Leste noe om at idrive før 08 ikke leser dvd dual layer.

Hva koster en original DVD i Norge eller Sverige? Er det pant på den gamle DVDen? (leste noe om det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søkt litt på google om info på dette, men finner ikke noen klare svar.

Trenger man å oppdatere idrive for at 2010 roadmap skal fungere? Leste noe om at idrive før 08 ikke leser dvd dual layer.

Hva koster en original DVD i Norge eller Sverige? Er det pant på den gamle DVDen? (leste noe om det)

Tipper prisen er rundt 3 lapper.

E60/E61 før 08 leser DL-DVD jo. Har en kollega som har brent dual layer i sin 02/07 530xdAT og 05 120dA, og hans far har også samme plate i en 05 525dA. Systemet gjør en oppdateringsprosess første gang ny plate puttes i spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Har en E60 525 DAT '05. Plata som stod i da jeg kjøpte den var en 2005 Business. Funka aldri, så har forsøkt i lang tid å laste ned en pirat. Har nå prøvd 3 forskjellige business '09/'10 uten hell. Står bare unable to read medium. Alle 3 har vårt på ca 4GB. Kan en eller annen være så snill og forrklare meg nøyaktig hva jeg må gjøre? TUSEN takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...