BMW320DT Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Jeg har en BMW 320DT 2003 modell som jeg har fått problemer med å starte i forbindelse med vinter/kulde. Når det er kaldt (-10 og kaldere) må jeg dra veldig lenge på starteren før den starter(hvis den starter i hele tatt). Det er flere ganger så det høres ut som det nesten starter, men så ender det med at jeg holder på med dette helt til batteriet dør ut. Noen som har noen formening om hva dette er? Dårlig batteri? Noen som har erfaring med levetiden på disse batteriene som visstnok er vedlikeholdsfrie, og nærmest har evig levetid (ifølge instruksjonsboka:p) Takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Skift glødepluggene dine. Men hvis du blar litt i forumet vil du finne flere innlegg ang dette problemet. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=139104 Jeg har samme problemet. Har skifta glødeplugger nå, så vi får se imorgen tidlig om det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320DT Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Ble det noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Jepp. Det ble mye bedre. Hvis en gløder til lampa slukker og venter noen sekunder før en starte så startet den på første kinnet og da var det ca -16 ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå