Sindre AA Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Har en 2008 1-serie, som har fått fukt og dugg i halve hovedlykta på passasjersiden. Det var ingen synlig skader på lykta (steinsprut etc.) så jeg dro rett til den lokale BMW forhandleren og fikk tatt bilder av lykta som de skulle sende videre til BMW-Norge som vedlegg til søknaden for å få bytte lykta på garantien. Senere får jeg en mail fra forhandleren hvor det står at garantisakansvarlig er satt på saken og at de trenger å kjøre en testmodul fra fabrikken før de eventuelt kan bytte lykta. Noen som vet hva slags testmodul det dreier seg om og hvorfor må de kjøre dette?
Tommy Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Forstår ikke problemet, jeg hadde dugg i den ene frontlykta på min 2006 118d (dette kom da bilen var 2,5 år gammel) så jeg tok bilde av lykten, å sendte dette til garantiansvarlig hos Bavaria i Stavanger, å dagen etter så fikk jeg en mail tilbake, med verkstedstime for å skifte lykten PÅ GARANTI. Dette er et vanlig problem på 1-serie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå