engelskbimmer Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Hei alle, er nye medlem til forum! Har flyttet til Norge fra England med min bimmer (beklager for darlig norsk). Ska snart betaler den fastastisk engangsavgift og har inspeksjon pa bilen min men trenger norske framlyser. Brukt original og bilig er best for meg! Er det noen i omrade av Stavanger/sandnes at kan hjelper?
BlueM Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Får du norske skilt på en høyrestyrt bil? Tror ikke det er noe problem. Har en "firmabil" (les: lekebil) som har høyreratt, og den har norske skilter.
engelskbimmer Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Ja det gar fint a registrerer engelske biler. Hadde lust for en Norsk bil men siden at eg kjopt min for 7000 i England der var en bedre plan. Avgifter er ca. 20000 kr. Tror eg har "xenon lights option" pa bilen siden den var kjopt nye. Blir det en problem a skifter til vanlig frontlykter med f eksempel H1 lysepaerer? Angel Eyes - er det lovligt og kan bilen vaere godkjent med disse frontlykter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå