Gå til innhold

535i 98model manuell


geda
 Share

Anbefalte innlegg

selger god bilen pga plass mangel og for mange biler (prosjekt)

Bilen har gått 179900 snart! Bmw 535i 98 mod! 235 hestekrefter!

v8 motor :) Jeg smalt den i fjor vinter ! men har rettet den ut igjen! men må lakkeres i front!

Står nye lykter på, angel eyes ! M5 fanger foran! panseret skjermene og en dør pluss fangeren forran må lakkeres!

Fangeren er ferdig grunnet !

Så må den eu godkjennes! Det er derfor jeg selgere den så billig !

Airbaglampa lyser, var inne på testeren på bavaria når jeg jobba der så fant jeg ut at det var en sensor som var gåen!

Den koster ca 500 kr! så fungerer ikke antispinnen eller abs, de stoppa samtidig siden det er samme krets !

Tror oxo det er en sensor som er gåen! Ellers er bilen fri for rust! 2 bitte bitte bitte små flekker på hele bilen ! ikke rust en gang!

Bare litt bobler, 1 cm flekker lissom, bare pusse de vekk ;) En på bag luka å en på fører døra :)

Resten om bilen vet du jo åssen er ;) Jævli gøy kjøretøy ihjafall! myyyye bil for pengene her !

du vet jo hvor mye jeg ga for den ! Så er det jo manuell gir =D Så er det multifunskjonsratt, aircondition(klimaautomatic 2 sonet)..

skyvbar midtarmlene... Største kjørecomputeren også, sier i fra med hver minste ting som er galt med bilen! åpner du døra i fart eller noe står det(tur offen) å plinger noe heftig!

Sensor på alle datasystemene på bilen så hver minste ting som er elektronisk ryker så sier den fra hva som har røket osv osv;)

PRIS 120000 BUD

PM & ring 46395543

j7tjrto5zotaghxvfcfk.jpg

ghdeuga3d6u9fhuophrm.jpg

jhiu7rvb67gpsc1g7hp2.jpg

c51nrkgm7szgy2p4oh6c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...