xturbox Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 hei kjører en 320 e46 99 mod......... bilen kokteover når jeg var ute og kjørte det viste seg og komme fra feste til slangen som går til blokka fra radiatoren, hade ingen mulighet og fylle etter eller fikse, så jeg tok e råkjangs og kjørte videre ca 1 mil og nå lekker det fra blokka og. hva kan ha skjedd ?
microkypex Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Du har sannsynlig kjørt toppen skjev. Lekker det i forkant eller på eksos siden? Det der kan bli dyr historie for deg. Vet at det er en i sandefjord som planer topper for 600 til 1500 vist den har slått seg. Prisen er etter hvor mye jobb det er å rette den.
Beta Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Du har også Jurgen Larsen i Bodø, Billig,kjapp og bra arbeid. Jobber i en under avdeling for Cylmo. CYLMO Bodø Tel 90010696 Fax 75522219 e-post jurgen@cylmo.no http://www.cylmo.no/
E28 TURBO Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Hehe ville ikke kalle det å ta en råsjanse. Det vil jeg kalle å gi faen. Hehe, men er nok en def topp pakning om ikke annet. Test også som gutta her sier om toppen er skjev eller sprukket.
Danny89 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 hvis den har sprukket så kan det forekomme at det spruter litt fra blokka når du gir gass.. så stapp hode under panseret og dra litt i gass vaieren.. suger ofte luft også så er litt rar lyd fra motor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå