Gjest Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 skal skifte olje på min 1988mod bmw 520i 12v lurte på om det lyset i dash'n med noen grønne sånne firkanter.. var 4 før og no er det bare 1 hva betyr dette? og hvordan får eg det vekk?
Julianv Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Lurte litt på det jeg og, men tror jeg kom fram til at det er en indikasjon for service eller noe?
GeirAndre Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 er service indikator, som teller ned til neste motorolje skift, inspeksjon etc.. kan gjøre det selv med å jumpe noen stikkere i diagnosekontakta men husker ikke dette.. ellers kan du stikke innom ett bilia verksted eller andre som driver med bmw så hjelper dem deg sikkert gratis med å nullstille siden det tar 10sec
MrBroFlow Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 du får kjøpt flere forskjellige slike tilbakestillingsværktøyer.. blant annet på finn ligger det mange. Jeg kjøpte et til rundt 300 + frakt. Funket veldig bra, fulgte med en bra bruksanvisning om hvilket hull man skulle kortslutte og hva man skulle gjøre.
sonic Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Lag en kabel med klo i ene enden og en pinne i andre enden, sett tenningen i 2, også kloen på karosseriet (jord) og andre enden i pin 7 i ca 4sek, så tar du den vekk igjen. Så skrur du av tenningen. = Ferdig!
MrBroFlow Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 er ikke så veldig lett å vite hvilket hvilket hull det skal være, selv om det er hull 7, så er det greit med en tegning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå