TurboLag Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Noen som kan fortelle meg forskjellene på disse? Gjerne med bilder, eventuelt mål/beskrivelser på områder som er forskjellige Holder på å skrive en relativt grundig søknad til statens vegvesen ang ombygginger, og vil ha fram målbare/tydelige forskjeller som kan påpekes ved en eventuell visning
TurboLag Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 hadde vært greit å vite for mange fler enn meg, siden denne ombyggingen er vanlig og de fleste kunne ønska å fått godkjent bilen sin..
TurboLag Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 noen som veit om hva som eventuelt vil være forskjell på braketter, motorfester på traversen? trenger NOE som kan identifisere den som sekser travers eller firer travers!
GeirAndre Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 sjekk med gs delfilmen el. lignende og sammenlign siden ingen svarer her..
TurboLag Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 hadde det vært så vel.. er jo samme bildet som dukker opp, og beskrivelse er ikke annet enn "4-syl travers" eller "6-syl travers":p skulle hatt en litt mer presis beskrivelse av hva den fysiske forskjellen mellom dem er
ehrnst Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... series=E30
Ole Bolle Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Jeg tror det er bare att 4er har en liten brakett på traversen til demperen som festes i motoren. Regner med stålkvaliteten er lik?
evovrs Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 hvis du ser på delenr på disse to har de samme delenr... kan være noen modeller som trenger en ekstra brakett som han ene sier, men bare å kjøre på det...
Fliid Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 E30 med M10 ble levert med festeanordning for støtdemper på eksos side. Modeller med M40, M20 osv ble levert med samme travers. Kun M10 bilene som har en annen travers. Desverre motsier jeg delekatalogen, men jeg mener at den i dette tilfelle er feil, da jeg har hatt M10 og M20 E30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå