hauken Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Har alltid fått låne bil,unntaket var toyota haugesund,ok,sa eg,ha en fortsatt god dag,aldri snakket med de mer...
Kjell Rune Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 Nok en hyllest til bavaria Molde. Var innom i dag for å høre nok en gang hvordan d låg til.. Jo som jeg trodde. Kommer om 10-12 dager for vi bestilte den når du var innom her sist.. Jeg blir så utrolig fortvilt over att ett firma kan ta fra meg lysten til å eie å kjøre en BMW. De fortjener ikke reklame i d hele tatt. Elendig kundeservice å elendig oppfølging.
Tore Diesel Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Litt OT, men det har hvertfall med pdc å gjøre. Har selv erfart dette med at det tar "noe tid" å få tak i lakkerte pdc sensorer, så det kan faktisk lønne seg å bestille 2 når man først gjør det. Flere synes kanskje det er å ta litt i, men jeg mener det! Er hvertfall gode greier med sensorer som sitter montert i sorte ulakkerte lister. Slik som på E39 med m-fangere.
milhouse Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Litt OT, men det har hvertfall med pdc å gjøre. Har selv erfart dette med at det tar "noe tid" å få tak i lakkerte pdc sensorer, så det kan faktisk lønne seg å bestille 2 når man først gjør det. Flere synes kanskje det er å ta litt i, men jeg mener det! Er hvertfall gode greier med sensorer som sitter montert i sorte ulakkerte lister. Slik som på E39 med m-fangere. Lakkerte deler tar desverre veldig lang tid å få tak i. tror det har noe med at de sparer opp en del deler og så lakkere de det i tyskland. Jeg bestillte opp ett lakkert speilhus til en kunde i slutten av desember det har ikke kommet, men tror det vi gjorde nå var å bestille opp ett ulakkert ett som har kommet og så sender vi det til vår egen lakkerer.
Kjell Rune Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 jaja bilen er enda ikke fikset så jeg gir opp snart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå