Clerion Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Lufter salg av bilen min når det begynner å dukke fram endel Touringer. Bmw E36 320i M52 1996 mod 184 000 på teller`n Manuell kasse, tight og fin Bra sommerdekk på alu, bra vinterpigg på alu M-front, speil, lister, vinge og diffusor Nakkestøtter bak Midtarmlene i skinn Antispinn/skrens Abs Elvinduer foran Eltakluke Varme i bakrute Nye angeleyeslykter (Pene, ordentlige, ikke jall) Motorvarmer Simons-anlegg (God lyd, ikke jall) BRA Pioneerspiller med mange tiloblingsmuligheter følger, ledninger dratt bak til forsterker og batteriet sitter bak. Costum bakplate til bilstereo (istede for matte, laget av forrige eier) Hellakkert i 2008 av forrige eier så veldig pen i lakken Aldri vært senket eller trimmet. Bilen går godt, er villig (Til å være en 320i) Antispinnen virker PERFEKT, god vinterbil Bilen vil ikke bli solgt som den er nå da M-fronten forsvant i en hekk etter at jeg la over liiiiiitt tidlig. Ny vil bli montert, lakkert før eventuelt salg. Mangler: Jallaopplegg av strøm på lykter og tåkelykter (Blir dratt nye ledninger til tåkelykter før salg) Rustflekk på panseret (Steinsprut) Display lyser litt dårlig Bærekuler foran og stabstagforinger må byttes (Gjøres før eventuelt salg) Luftebud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 hva setter du som absolutt mindstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Jeg ga 59k og har fikset de fleste feilene (=, samt kjøpt på eksos og lykter. Vet ikke hva jeg skal ha som minstepris. Kan også være intr i Touring om noen har lyst på Sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Skal nevnet at den har NY katalysator (= jobb til 9000 spenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå