fredrikt Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Hei. Må desverre selge god bilen, en 520i 1992 modell. Bilen har gått ca. 205.000, og ser ganske bra ut. Nesten ikke rust, litt på dørbladene bare. Senket men usikker på hvor mye. send pm for info. Nylig eu-godkjent Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas9 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Var det ikke denne som lå på finn.no for 2 måneder siden eller noe? Eller tar jeg helt feil.? Noen gang byttet motor på denne? Skilter levert inn? ca. pris hadde vært fint. Thomas- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Motor er ikke byttet nei.. Skiltene er bestilt, kommer idag eller imorgen så settes på da. Ca pris 35.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 24v dette her? interiør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 automat eller manuel? 24v? Samt interiørbilder hadde gjort seg. Tilstand på sommer og vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Det er 24v ja.. Har ikke interiør bilder nå, men skal prøve å få tatt noen i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas9 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Manuel eller automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Tilstand på sommer og vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Følger med hvite 15" pulverlakkerte felger med bred kant og bra vinterdekk.. Sommerdekk har jeg desverre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Et lite tips når man skal selge er å skrive mest mulig info! Manuell, automat, senk, nøyakig Eu-godkjent osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Noe spesielt galt med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Ingen ting galt nei, bilen er nylig eu godkjent. Eneste er førersete som er slitt og har blitt hull i det. Eneste lille som er av rust er litt på overflatene på to av dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Mulig å komme til helgen for å se? Tlf så jeg kan kontakte deg.. + reg.nr på bilen Mvh. Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Reg. nr. har jeg ikke i hue, grunnet at jeg aldri har sett skiltene. Men de skal hentes imorra, så skal være klart til helgen Nummeret mitt er 98 83 77 07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå