Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe E36 Touring, eventuelt bytte den sedanen jeg har i en

Mer praktisk for meg med en Touring

Det som er av interesse er i hovedsak diesel eller 320i, gjerne stæsja med litt M-fangere og greier. Ac er must og gjerne takluke. Kan være intr i 318i også.

Ønsker også en bil som er bra for rust og har tilnærmet 0 påkost av noe slag. Litt såder må man regne med men bytter ikke skjermer, bakluke, panser, kanaler osv. Skal være i bra stand.

Noen som har noe på lur?

Skrevet
Ønsker å kjøpe E36 Touring, eventuelt bytte den sedanen jeg har i en

Mer praktisk for meg med en Touring

Det som er av interesse er i hovedsak diesel eller 320i, gjerne stæsja med litt M-fangere og greier. Ac er must og gjerne takluke. Kan være intr i 318i også.

Ønsker også en bil som er bra for rust og har tilnærmet 0 påkost av noe slag. Litt såder må man regne med men bytter ikke skjermer, bakluke, panser, kanaler osv. Skal være i bra stand.

Noen som har noe på lur?

Vurderer å selge den likevel. Men nå har den fått en skade på høyre baksjerm som skal bli fikset hos BMW i Tønsberg. Så bilen blir selvsagt ikke solgt før den er strøken igjen..

Link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=135618&highlight=

Skaden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=15

Er heller ikke 320i eller diesel.. Vanlig 318i, men ganske pen likevel, synes jeg da :)

Skrevet

T_A_L, naturlig skeptisk til kjørelengden på bilen din (=

tmp, din blir alt for dyr.

Cheron, pen bil, hvorda er den inni? Noe mer enn spiller av stereo? Manuell kasse? Klima som iii AirCondition?

Skrevet

hvis prisen er rett har jeg en 318i touring 95 mod som akkurat har nådd 170 000 på telleren. Er påkostet mye, ny radiator, nye bremser, nye sommerhjul, bra piggdekk, nye lykter foran og ny bakdel av potten, er ikke stasjet opp med noe m-tech så den er helt orginal, er en automat bil.

Har ingen rust bortsett fra to små bobler på hver framdør. Har 2 stk store riper som skulle vert lakket over..

Skrevet
Nais, tikking? Svetting?

Er det M40 eller M43 motor, om M40, regreim, når er den sist skiftet?

M43 motor. Ikke noe svetting utenom det som er normal svetting og tikker ikke som jeg har hørt..

Skrevet
Er ikke noe som heter normal svetting. Enten er toppen tett eller ikke.

Er ikke intr i Automat, ihvertfall ikke på en 318i (= Desverre.

Automat?? Manuell kasse jeg.. 5 gir :D

På biler jeg har hatt tidligere her det vært svetting. På denne er det ikke olje på toppen. Skal ta bilde av motoren jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...