Gå til innhold

ØK: Hellakkering i Telemark/Vestfold !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurte på om noen her som lakker.

Som kan lakke min BMW E36 325i Cab.

Jeg er ikke sugen på og stå og slipe og sparkle evnt.

PM! Og må ha noen biler og henvise til vis ikke er det uaktuelt..

Skrevet

betaler ikke armer og bein på ett firma, når det blir like bra, kanskje bedre med en som tar det svart..

Skrevet

porsgrunn billakkering :-) de har biler og "vise " til ?? de har ihvertfall lakket i mange år, og er flinke, men jeg vet ikke om de har biler stående du kan se på hvis det er det du vil?

betaler ikke armer og bein på ett firma, når det blir like bra, kanskje bedre med en som tar det svart..

vil du ikke betale eller vet du på forhånd det ikke blir bra? skjønner ikke helt den der.. eller vil du hellere betale svart?

Skrevet
porsgrunn billakkering :-) de har biler og "vise " til ?? de har ihvertfall lakket i mange år, og er flinke, men jeg vet ikke om de har biler stående du kan se på hvis det er det du vil?

vil du ikke betale eller vet du på forhånd det ikke blir bra? skjønner ikke helt den der.. eller vil du hellere betale svart?

Gratis bump :lol:

Han vil ikke betale mer for lakkering enn det bilen koster.. skjønner jeg jævli godt.. er helt syke priser :)

Skrevet

Han setter en annosen på ønskes lakk strøkent, så skal han ha det gratis nesten.

Du får nok det du betaler for, spes oss lakkern.

Har sett de bilene som er lakka for små kr om dagen, de blir ikke bra.

Er grunnarbe som tar tid å koster. Når man bruker så mye tid å pelle ner bilen til lakk, kansje bruker enda mere tid på å pusse, til man mener det er bra, kommer til lakkeren og der mener de den må sparkles og legges fyller på. Da er det dumt å bare si "lakk den" for man skal kjipe på noen kr.

Men lykke til :D

Skrevet

lakk er jo gratis, og sefølgelig har lakkerere ca 40 kr i timebetaling.

sparkel og pusseutstyr er jo kansje en liten 50 lapp, oppvarming og bruk av sprøyteboks koster jo heller ingenting...

det KOSTER og lakke en bil punktum

det er jo da ikke myntet på gamle e36er med mindre du vil ha en dyr pen GAMMEL bil...

Skrevet

Er det noe jeg hater med dette forumet her. Er at vis man legger ut tråder. Får man 1000 svar som ikke har en dritt sammenheng, mot hva man egentlig er ute etter.

jeg vil ha det strøkent, det vil alle

jeg vil ha det billigst mulig, det vil alle

jeg vil ha det nærmest mulig, det vil alle

Er det noe i det hele tatt og diskutere om/ slenge dritt? KOM MED FORSLAG OM DU VIL LAKKE DEN JÆVLA BILEN MIN, ELLER OM DU KJENNER NOEN SOM VIL ELLER HOLDT TIL HELVETE KJEFT!

Skrevet

Forresten Yngve, bare av interesse. Mye tar du for og lakke. Om jeg demonterer og matter ned? Og stiller med boks..

Skrevet

og du får penger for og kjøpe lakk ? :)

Skrevet
Er det noe jeg hater med dette forumet her. Er at vis man legger ut tråder. Får man 1000 svar som ikke har en dritt sammenheng, mot hva man egentlig er ute etter.

jeg vil ha det strøkent, det vil alle

jeg vil ha det billigst mulig, det vil alle

jeg vil ha det nærmest mulig, det vil alle

Er det noe i det hele tatt og diskutere om/ slenge dritt? KOM MED FORSLAG OM DU VIL LAKKE DEN JÆVLA BILEN MIN, ELLER OM DU KJENNER NOEN SOM VIL ELLER HOLDT TIL HELVETE KJEFT!

Enig med deg ///Simonsen, mange dumskaller som kommer med usaklige innlegg :-)

Trodde de fleste var interesert i å få lakkert bra til billigst mulig pris, vi er ihvertfall to da :-) Det finnes jo lakkerere som får benytte lakkboks og utstyr utenom arbeidstiden til privat jobb.

Skrevet

Ja, alle vil jo ha det best og billigst mulig. Skjønner ikke greia med og si noe på det. Og burde jo ta det som en selvfølge at det var det jeg ville fram til i tråden.. Huff og huff.. Ja er vel endel som får lov til det etter arbeidstiden ville jeg tro :D

Skrevet

som jeg skrev lengere oppe porsgrunn billakkering, sikkert ikke billigste men der er garanti på jobben så du kan få den så strøken som du vil, ikke mye garanti i svartjobbing :)

Skrevet

Jeg lakkerte bilen min, på ett skikkelig bra verksted i polen. Kombinerte det med ei uke ferie. Leverte bilen, de demonterte og gjorde ALT. Var å sjekka hver dag, og de gjorde minst like bra jobb som hilket som helst norsk lakkerer. Har hatt lakkjobb i norge, som er MYE dårligere enn jeg fikk der nede, å MYE dyrere.

Fikk tilogmed tilbake bilen, nyvasket innvendig.

Pris på lakkeringa kom på 11000,-.

Veit man får det for ett par lapper i polen, men jeg brukte skikkelige folk.

Er noen som tar på seg frakt osv i norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...