Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

fikk for noen dager siden en stygg "dunke" lyd i bakstellet. høres ut som at det er metall mot metall. er bare når eg kjører over små humper eller hull.

noen som har noen forslag til hva det kan være??

setter pris på alle svar og forslag:)

Skrevet

Sikker på det er bak da? hadde en slik lyd på min forrige bil, der var det stabstagene i forstillingen som var gåen. Hadde jo forsåvidt en slik metall-lyd bak også, som var en helt utslitt foring på bærearmen.

Skrevet

tak for tipsene.. men hvordan får jeg sjekket dette??

høres ut som at noen sitte i bagasjerommet og slår med en slegge hver gang jeg treffer en hump..

Skrevet

hive bilen opp på ein løfte bukk, helst 4 søylar slik att du får belastning på hjula.

så tar du eit spitt, eller eit stort skrujern å løfter å presser på foringer / stag. då burde du høyre det ;)

Skrevet

takker for tipset. men har liksom ikke noe løftebukk for handa:P hehe:P men lyden er borte nå.. den kommer og går av seg selv liksom..

Skrevet

kan også være topplager på støtdemperne bak. Du trenger ikke løftebukk, holder å jekke opp en og en side bak og sjekke. Du ser med en gang hvvs det er svingarmene/bærearmene bak. Se oppv hullet under kanalen rett foran bakhjulene, der er den festet. Hvis du klarer å bende den til siden lett slik at den tar borti metallet er foringen gåen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...