muskla Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 helt nye sports framdempere, ikke brukt selges til 500kr samlet på grunn av feilbestilling. disse er av merket G&M Sports og er betydelig mye hardere enn originale dempere. Passer bra til senk. Obs! Passer kun til de små tårnlagrene. Mål støvlokket til demperne i motorrommet, dersom de er 40mm så er det riktig type. 500kr folkens, vil bare bli kvitt dem raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 mine måler 70mm kan det stemme? passer de til min så tar jeg de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 nei, da er det nok feil ja dessverre.. tipper du har større enn 1,8liters motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 ja her 2,5 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 da passer de nok ikke nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Kun framme? synest det er fire stk der jeg TUV papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 hehe, bruker bakdemperne selv jeg minneså huske at det står TUV på pakken, men papir må man sikkert skaffe fra forhandler.. personlig så trapper jeg alt om heter TUV og godkjenn meg her og der oppi en viss plass, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå