22-02-70 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Hei! Har ein 525d med webasto termotopp C varmer uten fjernkontroll. Får nesten aldri tempen over de blåe merket på tempmålaren. De er minimalt med effekt av varme apparatet. webastoen går av og til, men ikkje altid. Kan de vere Webastoen som er iferd med og ta kvelden (har vorte meir lyd av den i de siste) eller kan de vere termostaten???????????? Mvh Jonny
Tore Diesel Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Jeg skal ikke si for sikkert, men jeg vil tro at termostaten din er deffekt. Kan jo være noe galt med varmeren din i tillegg. Da webastoen på min 530 diesel ikke gikk i det hele tatt, så var jeg ofte oppe i driftstemperatur, men problemet der var at tempen sank i unnabakker, og ved lite gasspådrag. Dersom det kun var webastoen din som tuller, så ville jeg tro at du fortsatt skulle kunne nærme deg driftstemperatur ved litt aktiv kjøring, selv om det er kaldt i været.
22-02-70 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Ved under -10 og kaldere er de kunn i legre motbakker at temp pila beveger seg oppover.
Padi Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Prøv og skift termostat først, det er billigst. også tar du det derfra
E36Cab1 Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Termostaten kan du enkelt sjekke ved å holde på slangen ut fra termostat til radiator etter oppstart. Blir denne gradvis varm er termostaten defekt. Skal holde seg kald til termostaten begynner å åpne ved noen og 80 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå