mrrogne Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 hei, eg har då fått meg en liten kjørecomputer, eller veit ikkje om eg kan kalle d kjørecomputer men er vertefall lik men viser berre digital klokke og dato og temp ute og spm mitt e nokken som har koblingskjema til den ? og en plugg eg kan kjøpe ? han eg fikk den av hadde ikkje pluggen
mrrogne Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Nokken som veit kor eg kan få kjøpt en sann plugg? Og e ditta den minste kjørecomputeren eller e d berre temp måler m klokke?
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Hvis det er den miste kjørecomputern. (7 knapper om jeg ikke tar feil) så er den utrolig enkel å koble. Kobla opp min på 2 min, (dog uten tempføler da jeg ikke har den enda). du bruker bare strømledningene som går til klokka originalt. Skal se om jeg får sendt deg hvilken ledninger som skal kobles på hva
mrrogne Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Okay men eg trenge vell den plugggen som ska inn på kjørecomputeren ? (dumt spm ) kor kan eg få tak i den ?
Rannem Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Hvis det er den miste kjørecomputern. (7 knapper om jeg ikke tar feil) så er den utrolig enkel å koble. Kobla opp min på 2 min, (dog uten tempføler da jeg ikke har den enda). du bruker bare strømledningene som går til klokka originalt. Skal se om jeg får sendt deg hvilken ledninger som skal kobles på hva Jeg vil gjerne også se hvordan dette skal kobles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå