webah Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Beskrivelse Selger da min Bmw E30 1898 modell grunnet studie i ny by. Det er en god og politelig bil som jeg absolutt har vært veldig fornøyd med! Den er Eu OK i 1 år til. Det som er spesiellt med denne e30 er at det omtrent ikke er rust på den, bilen er hvit så jeg hadde ikke kart å skjule flekkene om jeg hadde hatt lyst! jeg har også påkostet bilen ca 20 000 kr mens jeg har hatt den. Utstyr og påkostninger : Takluke el. vindu sentrallås nesten komplett orginalt verktøy sett TUV godkjent senkesett 60/40 Tennplugg Tennpluggledninger Coilledninger Olje + Oljefilter Stereoanlegg. Vakumslange Pakning på bensinpumpe Vasket og rengjort alt interiøret(altså tatt ut ALT av bilen og vasket det) samt sveiset rust trussler i gulv. Bilen har da et 100% rustfritt understell/dørk og bagasjerom! Nye og bedre isolasjonsplater i dørken. Pusset og lakkert noen rustområder. 20mm Spacere SPLITTER NYE DEKK og kule 17 toms felger Vinterdekk er alu som vist på bildet med HELT nye bakdekk(fantastisk at en bmw har det hva:) ? Har brukt UTROLIG mye tid på denne bilen og den har et potensiale kun få e30 har. Motoren bruker ikke olje/kjøleveske og går fint. Som dere ser har bilen kun godt 162 000 noe som er veldig sjeldent. Håper jeg får solgt bilen til en som kan ta vare på den som jeg har gjort! Om dere lurer på noe bare send sms/ring eller mail meg så svarer jeg fort! PS: Er i trondheim i perioden 05.01.2010 - 12.01.2010 så bilen kan sees i trondheim da, ellers vil det være i Sandnessjøen. Mvh Emil Weber Meek Utstyr Alu. felger Radio/CD EU-godkjent Soltak El. vinduer x 2 Sound system Midtarmlene Sport understel For bilder autodbkode: 1034182 Pris; 29999,- - bimmers rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 off, at du ikke kunne være i trheim til den 15 da !! Så jo meget bra ut! Direktelink til annonse: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1262736171 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 takk for det:) ja mener at med bare litt mer jobb så blir denne e30n usannsynlig strøken ! og om man ikke vil det har du uansett en fin bmw:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Du drar uansett fra Trheim den 12? jeg skal oppover den 15, mot kveldstid, men da er d vel for seint.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Jeg drar nok fra tr.heim 12 ja, jobb den 13 ;/ OM jeg får vite at jeg får meg jobb her i tr.heim innen den 12 er det mulig at jeg blir litt lengre, men det er heller tvilsomt! men skal selvfølgelig si fra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 ja, om det blir slik så send meg gjerne en PM Skal ha tr.heimsweekend da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ok, det skal jeg gjøre: ) blir nok i nærmeste framtid så fremst ingen kjøper bilen bor du her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Bor i nærheten av Kristiansund, men skal oppover til trheim den 15-17. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 ta deg en liten lang tur da:P? er bare 4-5-6 timer dit jeg bor (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 kanskje gode nyheter, jeg drar fra trondheim den 15, MEN tidlig, tidlig, ingen mulighet for å komme 1 dag før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Ny pris; 26 000 ,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webah Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 skuff at ingen fra bimmers vil ha e så fint kaross og bygge om eller no.. blir ivhertfall solgt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 er den solgt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå