sufii Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 I dag så kjørte jeg bilen varm, helt til den begynte å lyse rødt. Merket dette først da det ble rødt i dashen. Også parkerte jeg bare bilen og gikk. Kom tilbake etter noen timer, og startet den, kom bare kaldt luft i kupeen, så luftet motoren, men det hjalp ikke. Så åpnet jeg panseret og det kom mye røyk fra radiatoren, gasset litt på og det sprutet kjøleveske ut av radiatoren, ganske så tjukk stråle, som jeg fikk mye av i ansiktet. Hva anbefales det å gjøres her? Bytte radiator? Jeg må få fikset dette så raskest mulig, vanskelig å bytte radiator på en bmw 320i 1992 modell, sedan. Ikke elektrisk vifte hvis det har noe å si. Er det noen som selger radiator til denne bilen ? Trenger hjelp og det fort ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 japp japp.. desverre røyk radiatoren min i dag.. siden det hadde frysi etter 30 blå i natt.. skal prøve med tech7 før jeg bytter den siden det ser ut som den har kvelda akkurat ved ekspansjontanken. så det kommer ann på hvor det lekker, fins jo produkter som tetter radiatorer men anbefaler vel å skifte den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Så dumt, hva er tech7 for noe? Og noe effektive midler som tetter igjen hull i radiatoren? Bare det fungerer midlertidig er jeg fornøyd. Trenger den til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 ett alltmulig lim... wynns, bars og stp radiator tett... kan jo prøve så får du se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 ville ikke brukt radiator tett da det fort kan tette andre ting i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 sier han som måtte tauve meg i dag:P heh.. funka demperen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Jeg har radiator! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Fikk kjøpt ny radiator og montert denne alt fungerer nå som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå