NSR Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Har et varmeapparat fra bil med AC liggende fra en E36. Selges kr. 1000,-
Clerion Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Er dette da alt man trenger for å få ac i E36? Eller hva selger du?
NSR Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Er dette da alt man trenger for å få ac i E36? Eller hva selger du? Tenkte på kun selve varmeapparatet med vifta i. Men har komplett AC liggende som kan selges, men da må jeg nok ha mer enn 1000kr Folk selger jo kun varmeapparatvifte for 1000kr her..
Clerion Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Hvordan er dette å installere? Er det med paneler og alt? Ett helvete å få inn i bil uten orginal ac? Kunne tenkt meg AC på sommer`n (Er da lov å håpe det blir sommer ihvertfall)
NSR Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Hvordan er dette å installere?Er det med paneler og alt? Ett helvete å få inn i bil uten orginal ac? Kunne tenkt meg AC på sommer`n (Er da lov å håpe det blir sommer ihvertfall) Jeg skal ha alle AC deler fra den bilen liggende, men er nok endel jobb å montere det.
AlXz Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Største jobben er nok elektronikken.. Om man ikke har ledn-nett til dette liggende i bilen fra før, så er det nok greiest å få tak i et komplett bil el-nett og bytte ut hele, eller kjøpe et ettermonterings el-nett ferdig tilpasset til dette.., mener jeg har hørt koed selger dette. Ellers er det varmeapprat, vannventil, slanger/rør til ac gass fra pumpe/tank og fram til varmeapparat.., ac register m/ el vifte, pumpe, tank, div el. til sensorer i motorrom..
NSR Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 bor hen a? Spydeberg, Østfold (ca 5mil sør for Oslo)
NSR Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Det var med vifta ja..kan være av interesse! Er med vifte ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå