Tore Diesel Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Må ha hydrostatisk drift, helst med el.start og elektrisk styrt utkast. Helst ikke mindre enn 970.
Mpowerman Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Klokt valg!! Tror dette må være den mest geniale freseren som er i salg Når det blir så mye snø at ATVen ikke klarer det henter jeg faren min sin HS970TS. Den tygger i seg absolut alt og kaster det LANGT avgårde Har prøvd det aller meste som finnes, men det er ingen ting som slår stor Honda
lloydsb Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Klokt valg!! Tror dette må være den mest geniale freseren som er i salg Når det blir så mye snø at ATVen ikke klarer det henter jeg faren min sin HS970TS. Den tygger i seg absolut alt og kaster det LANGT avgårde Har prøvd det aller meste som finnes, men det er ingen ting som slår stor Honda Støtter denne! Honda sviver meget behagelig og still iforhold til mange andre.. Free Bump:)
Tore Diesel Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Kan stenges, da ny fres er i bestilling
Eksos Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Ventetid på mange uker kan jeg tenke meg? Ganske ribba her i Ålesund iallefall, er ventetid på snøskuffer til&med
Tore Diesel Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Var 2 stykker som var vente inn i butikken til rundt uke 5. Den ene var allerede solgt, men greide å få kloa i den andre
Anbefalte innlegg