Gå til innhold

Stereoanlegg E61

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettopp kjøpt meg en 2006 520 DT M sport.

Lurte litt på Anlegget.

Det låter jo papp lyd hehe.

Er det mye jobb og oppgradere anlegget?

Vet det fins mange forskjellige grader av disse anleggene. Er ikke helt sikker hva jeg har,det må være det simpleste.

Også syns jeg at nå det er så kaldt så har bassen forsvunnet helt.

Noen som har noe peilig på dette? Evt hvordan jeg finner ut hva slags anlegg jeg har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for svar.

Jeg er litt usikker hva slags anlegg det er. Nettopp kjøpt min første BMW.

Hadde en Lexus IS 220 før med Mark Levinson anlegg,så er vel ganske godt vant med bra lyd fra orginal anlegg.

Vet det sitter to høytalere i døra forran,en på dasjbordet,to bak i taket og to i dørene bak mener jeg.

Men hvor sitter evt den orginale forsterkeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bak i venster skjerm. Opne luka rett inn til venstre i bagasjerommet så ser du den.

Høyrest ut som du har Logic7 anlegget (Ustrystkode 677). Dette skal være rimelig bra. Er litt styr å oppgradere når du har dette da signala går via fiber kabel bak til forsterkaren.

Du bør sjekke utstyrtlista for å være sikker på kva for annlegg du har. Du ser det for så vidt på forsterkaren også. Logic7 forsterkaren er vell ca 30 cm lang og den som er til Hifi er liten. Kanskje 10 cm lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har nettopp kjøpt meg en 2006 520 DT M sport.

Lurte litt på Anlegget.

Det låter jo papp lyd hehe.

Er det mye jobb og oppgradere anlegget?

Vet det fins mange forskjellige grader av disse anleggene. Er ikke helt sikker hva jeg har,det må være det simpleste.

Også syns jeg at nå det er så kaldt så har bassen forsvunnet helt.

Noen som har noe peilig på dette? Evt hvordan jeg finner ut hva slags anlegg jeg har?

Heisan. Jeg har oppgradert en rekke sånne biler. Jeg antar at hvis du legger øret inntil gitteret i speilhuset (hvor diskanten skal sitte) hører du ingenting. DVS at du ikke har diskant en gang.

Hvis du har veien forbi økern, kan du altids svinge innom, så skal jeg finne ut hva du har, eller send meg en mail, på post@audio-art.no med regnr, og gjerne ch nr, så kan jeg finne ut hva slags stereo som sitter i bilen din. Ch nr er litt viktig hvis det er en bruktimport bil, som nettopp har kommet til landet, og ikke ligger inne i registret enda.

Vi kan tilby flere oppgraderingspakker, men anbefaler nye høytalere foran, en bass i bagasjen, under gulvet, og en 4 kanals forsterker. Pris for dette ferdig innstalert i bilen er fra ca 12000 og oppover. Du vil ikke se noen forskjell, bare høre den ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Da skal jeg sjekke det med forsterkeren og evt den diskanten i døra.

og finne ut ch nr. Ja den er nettopp ankommet Norge rett før jul.

Ellers er jeg knall fornøyd med bilen da. Tror ikke det blir noe annet enn BMW fremmover gitt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...