ezlife Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Hei Kjøpte nytt regnsensor rele til 1997 523i i dag. Ifølge BMW mekaniker skulle det vere lokalisert på passasjersiden i "elektroboksen". Jeg har åpnet opp og der er flere rele, men ingen som er brune og like lange som det jeg har fått. Noen som vet hvilket rele det er og hvor jeg finner det, om det ikke er hvor jeg har fått opplyst? Hilsen Thorleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ezlife Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Takk for svar, men det ser ikke likt ut på min bil. Der er 2 stk større bokser til motorstyring og 5-6 lysegrønne releer. Og ett lilla til ABS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Løft opp innmaten i boksen og se under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Trodde ikke 97 mod hadde det releet eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 I følge WDS har de det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Takk for svar, men det ser ikke likt ut på min bil. Der er 2 stk større bokser til motorstyring og 5-6 lysegrønne releer. Og ett lilla til ABS Gi beskjed om du finner releet da. Og hvor det evt befinner seg Min boks er lik din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Løft opp innmaten i boksen og se under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ezlife Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Hei Viste seg at Bavaria hadde funnet feil rele til meg. På min bil skulle det vere 2 lilla rele. Og de var i "elektro boksen". Prøvde å skifte dei men det ble ikke noen forskjell. Må vel rekalibrere sensoren eller kanskje skifte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 HeiViste seg at Bavaria hadde funnet feil rele til meg. På min bil skulle det vere 2 lilla rele. Og de var i "elektro boksen". Prøvde å skifte dei men det ble ikke noen forskjell. Må vel rekalibrere sensoren eller kanskje skifte den? Tenkte meg nesten det ja. Trur nesten du må ha ny selve sensoren eller har hørt om noen som bare resetter modulen og den virker etterpå. Er vel kansje verdt å få tatt en skikkelig diagnose.. selv har eg carsoft men får ikke kontakt med modulen.. Hadde vært fint om du holder oss oppdatert på hva du foretar deg. Min vrker ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå