Crayzygirl Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Hei Jeg har kjøpt meg en ny Bmw 318i..Og må bytte motoren i viftesystemet...Blåser litt dårlig gitt... Det er AirC på bilen. Noen som vet av billig motor? Bor i sør trøndelag
Vanilla_ninja Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Jeg vet ikke om noen, men jeg leste nettopp en tråd om å bytte kupévifta i E39, hvor rådet "kjøp ny!" sto veldig tydelig. Slike ting er med andre ord ikke noe særlig å kjøpe brukt. LJ
smez Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Hei Jeg har kjøpt meg en ny Bmw 318i..Og må bytte motoren i viftesystemet...Blåser litt dårlig gitt... Det er AirC på bilen. Noen som vet av billig motor? Bor i sør trøndelag linn? jeg tror kansje jeg kan skaffe til en bra pris.. skal sjekke i morgen
Crayzygirl Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Hei Jeg har kjøpt meg en ny Bmw 318i..Og må bytte motoren i viftesystemet...Blåser litt dårlig gitt... Det er AirC på bilen. Noen som vet av billig motor? Bor i sør trøndelag linn? jeg tror kansje jeg kan skaffe til en bra pris.. skal sjekke i morgen Ikke Linn nei;) Kristine heter jeg..
Crayzygirl Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Jeg vet ikke om noen, men jeg leste nettopp en tråd om å bytte kupévifta i E39, hvor rådet "kjøp ny!" sto veldig tydelig.Slike ting er med andre ord ikke noe særlig å kjøpe brukt. LJ Joda,,men koster 6000 for ny..pluss jobben...Og da blir det dyrt ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå