in2you Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Har nå solgt compacten min, blir hentet etter helga så trenger ny bil etter det. Er på jakt etter en fin E36 touring, tror 318i er passe motor for min del. Ønsker ikke å bruke noe særs mer enn 50K på bilen. Har kikka litt på denne på finn : www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20437019 Noen formeninger om denne? Bilen SKAL ha takluke da dette var et stort savn på compacten. Vil heller ikke at den skal være kjørt så altfor langt da den vil bli brukt endel til pendling mellom stavanger-kristiansand. takker for svar og innspill
Dr_S Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Den har gått like mye som min 96 modell, men det skal ikke ha noe å si egentlig. Bilen ser helt ok ut synes jeg. Den er jo også senket og gjort litt med her og der...et pluss syns jeg
bmwkizn Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Så ut som en veldig kurrant bil, til ikke en gal pris. Kan nok være verd en titt den der
in2you Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Da blir det mest sannsynlig en roadtrip stavanger-skien imorgen. Eneste eg ikkje helt likte med bilen er at den skal på eu-kontroll i år. Sist touring eg hadde ble svindyr pga eukontroll og diverse andre utgifter..
in2you Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Det ble ikke kjøp av denne, var for mange småfeil til den prisen etter min mening. Har begynt å se litt på E34 520/525 også, men utvalget er litt begrenset syns eg. har funnet en fin 525tds touring, men selger har ikke oppgitt km.stand.. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1262892232
edition Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Min er fortsatt tilsalgs, sendte deg en mail fredag/lørdag... Har satt den til 60K inkl omreg og årsavgift på finn. Men er åpen for bud, og ganske villig til å gå ned ved hurtig og grei handel. sms/ring 478 61 433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå