Vettafaen Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Hei! Hadde et uheldig møte med et tre og en grøft her om dagen, så nå lurer jeg på om det er noen som har en framskjerm til venstre side og en dør til salgs? Eventuelt bilder og pris
AlXz Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Med venstre side mener du førersiden?? (Om ikke så har jeg ) Du kan bruke framskjerm og framdør fra sedan også! Men mulig noe forskjell på skjermen når det kommer til blinklyset, da det ofte er facelift på touringene...
Vettafaen Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Ja mener førersiden serru men da hadde du ikke noe liggende? Kan jeg bruke fra sedan også? hva mener du med facelift da egentlig?
AlXz Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Da har jeg ingen ting dessverre Ja.., du kan bruke framskjerm fra sedan og compact. Dør fremme kan du ta fra sedan. (ikke bak!) Noen som mente skjermen var noe forskjellig ved blinklys på face/prefacelift.., noe usikker selv hva det er. Ser ut til at forskjellen er i side blinklyset...?
Vettafaen Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 ja der ser jeg det jeg får se hva jeg bestemmer meg for, og om det passer selvfølgelig
Highway61 Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Hullet til blinklysene på forskjermene er forskjellig fra pre-facelift og facelift. Har ikke noe med type karosseri.
Vettafaen Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 åja, men hvordan skal jeg se på hulla til blinklysene i siden hva som er pre-facelift og vanlig facelift?
Highway61 Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Vet ikke hvordan du skal se det på hullene, men du ser forskjell på blinklysa. Facelift Pre-facelift
Vettafaen Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 hmmm nå ble jeg rett og slett litt usikker på hvordan mine ser ut Men har det veldig mye å si om det blir forskjellig da?
Highway61 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Selve skjermen passer sikkert uansett, selv om du må bytte blinklys, men kjedelig å ha forskjellig blinklys på høyre og venstre side. Men er flere måter å finne ut hva du har. -Sjekk f.eks delnummer på skjermen. -Ut fra årsmodell på bilen. Facelift kom i 97. -Ut fra bilde av pre-facelift skal det være et hull til en skrue, blinklyset til faceliften bare "klipser" man på!
Rabies Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Facelift skjermene har et smalt avlangt firkantet hull. Prefacelift har et mye større rundt hull. De aller peneste har ikke noe hull i det hele tatt, men det er det ikke sikkert BT vil være med på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå