Crayzygirl Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Nice ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Rå bil og herlig farge! Hva heter fargen egentlig? Sleng gjerne ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Rå bil og herlig farge! Hva heter fargen egentlig? Sleng gjerne ut flere bilder Takk.. er veldig fornøy selv.. Fargen er håndlaga så har ikke fargekoden i hodet nå..:)Men den kan jeg finne en annen gang:) Jaaa...Den er skikkelig blå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Pen bil ja Grattis. skal holde utkikk etter den der innover vegene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Pen bil ja Grattis. skal holde utkikk etter den der innover vegene her Ja du bor jo ikke langt unna;) Så da får vi se da om vi sees;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Ja er ikke umulig det Ihvertfall en lett bil å kjenne igjen du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Ja er ikke umulig det Ihvertfall en lett bil å kjenne igjen du har Såsåså... Skal du vise henne hva som er det beste å sitte på nå da.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Ja er ikke umulig det Ihvertfall en lett bil å kjenne igjen du har Såsåså... Skal du vise henne hva som er det beste å sitte på nå da.?? haha nei var ikke i tankene mine det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ja er ikke umulig det Ihvertfall en lett bil å kjenne igjen du har Såsåså... Skal du vise henne hva som er det beste å sitte på nå da.?? haha nei var ikke i tankene mine det nei Hahaha;) Kjører jo Bmw selv så trenger jo ikke sitte på med han da:P Kanskje han sitter på med meg;)hahahaha;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ja er ikke umulig det Ihvertfall en lett bil å kjenne igjen du har sant det hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Denne mener jeg å ha sett her omkring;) Artig med jenter som har bilinteresse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Stilig bil med knalltøff farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Denne mener jeg å ha sett her omkring;) Artig med jenter som har bilinteresse! Takk:) har kjørt en del i Trondheim ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Stilig bil med knalltøff farge Takker:) Ja fargen er toppers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå