mjo101 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Hei. Skal til å begynne på å strekke kabler til anlegget i bilen, noen som har noen tips til det letteste å legge de i en e36 toruing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Er vel bare begynne å rive ut litt interiør og strekke kabler under lister og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medbyn Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 skal gjøre det snart jeg også. men har tenkt på det samma! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Ikke for å prate for eller mot bmw, men huska at på min forgje mercedes hadde jeg "ledningskanaler" lang kanalene på bilen. Var fryktlig enkelt husker jeg, var bare å stappe ledningene inn i ene enden, å stappe på videre til de kom ut andre enden.. Har ikke også bmw dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå