mAZE Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Hvor holder du til? Hvor mye for panseret uten hull? 1000,- for det også?
bmw kjetil Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Hvor holder du til?Hvor mye for panseret uten hull? 1000,- for det også? holder til på dokka. tenkte 1000 for det å ja. er strøkent så
mAZE Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Ok, ja om det er strøkent eller ikke har egentlig ikke så mye å si. Men jeg er interessert i det. Skal ikke brukes til noe "pen" panser, så om det hadde vært rustete og diverse hadde ikke gjort noe. Men er jo greit at det ikke er det.
bmw kjetil Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Ok, ja om det er strøkent eller ikke har egentlig ikke så mye å si. Men jeg er interessert i det. Skal ikke brukes til noe "pen" panser, så om det hadde vært rustete og diverse hadde ikke gjort noe. Men er jo greit at det ikke er det. ok i see.. men hvis du vil ha det er det bare komme å hente:)
mAZE Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Jepp jepp. Har det i bakhodet. Får se hva jeg skal handle til sesongen. Skal jo ikke kjøre noe særlig med den, så får se hva valgene faller på.
bmw kjetil Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Jepp jepp. Har det i bakhodet. Får se hva jeg skal handle til sesongen. Skal jo ikke kjøre noe særlig med den, så får se hva valgene faller på. bare å si ifra hvis du skulle trenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå