AlXz Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Noen som trenger ? Sittet på en E36 cab. Svart hardtopp (Cosmosswartz metallic (fargekode: 303)) Svart trekk på innsiden. Lys i "c-stolper" og varmetråder i bakrute. Hel og fin. Har dessverre ikke fått vasket den, da det er vanskelig å få til her akkurat nå. *GONE*
AlXz Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Ingen som trenger ordentlig tak nå i vinter?
excubated Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Skulle gjerne hatt, hvis den passer til cab coupe (helt ærlig vet jeg ikke forskjellen..). Men, feil farge og feil lommebok
AlXz Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Forskjellen på cab og coupe er jo hovedsakelig at cab'n ikke har tak Derfor trenger du denne på vinteren Bud er lov også Og svart kler mer enn svarte biler.., bedre med svart hardtopp på hvit bil enn en grønn en feks
keng Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 hei! har du førersete til bmw cab'n? som ikke er skade på. pris? send meg gjerne en pm eller mail da jeg er veldig sjeldent på forum her hokhang@grossistpartner.no
AlXz Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 hei!har du førersete til bmw cab'n? som ikke er skade på. pris? send meg gjerne en pm eller mail da jeg er veldig sjeldent på forum her hokhang@grossistpartner.no Har komplet skinn interiør.. i annen annonse som du har sett Selges samlet.
AlXz Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Noen over 8000,- ?? jeg kan by under Ser ikke noe poeng i å motta bud under når jeg har flere bud der fra før + bud på 8
Bemmwe Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Hei. Har en kolega som er på jakt etter hardtop til sin E36. Har du fått solg den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå