Gjest Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Som topicen sier. Tar imot forhåndsbestillinger på senkesett. Dette er justerbare senkesett der det følger med nøkkel til å senke bilen akkurat så mye som du vil:) Vi tar inn slike til en god del andre biler også, men regner med at det er BMW som er mest aktuelt her på forumet. Kan dessverre ikke få tak i til E36 ennå, men vi jobber på spreng for å få det til. Sakset fra leverandøren: Topp kvalitet til lav pris! Dette Coilover kitet gir kjøretøyet et flott utseende, samtidig som de høy kvalitets gass-trykk støtdempere jobber maksimalt for å gi deg det perfekte veigrepet. Produsent er JOM. Du kan stille inn høyden med den medfølgende nøkkelen, selv etter at senkesettet er innstallert på bilen. Enkelt og utrolig praktisk. inkl. TÜV papirer for godkjenning i Vognkort. Husk at dette ikke er vanlige senkesett, men høydejusterbare senkesett! Leverandøren garanterer at dette ikke er noe "rusk" men derimot god kvalitet og svært mye gøy for pengene. Vi kjører også prisgaranti på dette produktet. Finner du noen som selger samme produkt, slår vi de på pris - uansett. Passer til: 5-serie E39 520i/523i/525i/528i/530i/520D/525D/530D også til Touring. Maks aksellast 1090kg / 1200-1290kg Pris pr. sett 3390,- 3-serie E46 Passer til 3-serie BMW E46 Sedan / Touring / Cab / Coupe 1998 - 2005 Passer ikke til M3 Pris pr. sett 3390,- Frakt er inkludert ved forskuddsbetaling. Produktene vil komme i webshopen ganske snart. Om noen vil bestille på forhånd, ta kontakt! Det kan bli kamp om de første kitene som kommer i Februar.
mspec Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 ikke for å ødelegge noe men siden du nevner prisgaranti,selger ikke qwt dette for 3390,-?
Gjest Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Det stemmer:) Bra observert:) Hos oss får du det inkl frakt også om du betaler forskudd. Angående leveringstid så kan jeg ikke si noe annet enn Februar, skal prøve å få mer nøyaktig info ganske snart.
tmp Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Er det samme pris til e39 528iat, med nivåregulering? Trenger ikke bak, så er unødvendig å kjøpe det.
Gjernes Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Hvordan er det egentlig med senking av biler med nivåregulering? Er det bare å senke forran, så justerer bakenden seg selv? Justerer den da slik at bilen står i vater, eller justerer den til en viss klaring mellom hjulet og hjulbuen bak? Og hvordan er det med lenkestagene? Syns jeg husker at jeg måtte bytte til kortere lenkestag på en tidligere E39 jeg hadde da den ble senket, var dog ikke nivåregulering på den.
tmp Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Det er svært enkelt. Dra til bmw, og få de til og justere høyden for deg. Meiner jeg betalte 750,- for jobben jeg, og da nullstilte de servicelampe samtidig. Vet at Schmiedmann også gjør dette.
Gjest Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Om du skal senke 30mm eller lavere så bør du bytte lenkearmer. Levering begynner i Februar. Som sagt tidligere så er dato noe usikkert, men det ser ut til at det kan gå raskere enn antatt.
Random Hero Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Hei, skal høre med leverandøren! funnet ut av noe eller? Jeg har egentlig sitt for meg Spax sitt høydejusterbart senke sett og har erfaring med at det er veldig bra å kjøre med. Men det er også veldig dyrt da det koster 13 høvdinger. Så jeg tenkte litt på dette da, er jo sinnsykt billig, pleier jo å være at du får det du betaler for liksom... har du erfaring med det eller er det noen andre som har kjørt med det å kan fortelle hvordan det er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå