endre88 Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 tilsalgs igjen pga useriøs kjøper ja selger dette pga andre planer. dette sprutet e satt opp for 12 dyser men e ikke noe problem og mekke om til 6 dyser. Dette virker meget bra på turbofiserte m20 for eksempel, noe vi har sett på den gode gamle bs e30 m3'en, trimchip.com sin oransje turbobil, osv osv... Virker også meget bra til sugemotorer, med bare tps-basert mapping...! Som f.eks på s14 uten lmm. Er meget bra oppløsning på dette, i forhold til f.eks megasquirt og andre billigsprut. (mener det var 32x32 her, mot 16x16 på ms) du trenger ikke noe av det orginale motor el eller noe sånnt. dette e Windowsbasert, og tilsynelatende lett. Har ikke mappet selv, men har sett litt på programmet, og det ser langt ifra vanskelig ut. Mye enklere enn MS f.eks. ps har ikke cd men kan sendes pr mail. Triggerhjulet er med magneter borret inn, så det og sensor festet/sensoren skal vel passe på alle m20 såvidt jeg vet det som følger med e: -ECU'en -Ledningsnett (til m20) -Triggerhjul m/ hall-giver -Map-sensor -Vann-temp, luft-temp. + div. andre sensorer -Bruksanvising alle ledinigene e til og med merket med lapp om kor di skal og ka di går til. http://www.bsmotor.com/index.php?page=bse-ems 4000,- eller bud
svart Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Er det mulig å få dette til å passe på m42 ved hjelp av programvare og litt lodding?
endre88 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Er det mulig å få dette til å passe på m42 ved hjelp av programvare og litt lodding? godt mulig det vet eg ikke
endre88 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Siden det står bud så sier jeg 2000kr kan møtes på 3000,- \:D/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå