joggis Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 hei, skulle fylle kjølevæske på bilen i dag, da jeg har hatt av radiatoren. Fyllte ekspansjonstanken opp med vann/frostvæske, startet motoren. Men ingen ting skjedde, nivået sank litt i tanken men ikke så veldig mye. Hadde varmeapparatet på fult og motoren i gang, men det virker ikke som det ble pumpet rundt i systemet. Prøvde å pumpe på den slangen som går inn til radiatoren (den store), da sank nivået i ekspansjonstanen litt, men da jeg slap den kom det til bake. noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Det er fult? : ) hehe. Hva er problemet egentlig? Har du ikke vann i radiatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 tror ikke det skal er vann på radiatoren, det skal vistnok gå 13l (?) i systemet. Jeg fyllte rundt 2 liter på. Vet ikke hvor mye som gikk ut når jeg skrudde av radiatoren, men vil tro at det er mer enn 2 liter. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan se om det er sirkulasjon i systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Åpne lufteskruen på termostathuset og fyll på..... pleier å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå