Gå til innhold

Har rydda i garasjen og selger div felger, dekk og annet...

linren
 Share

Anbefalte innlegg

Etter ryddesjau i garasjen bestemte jeg meg for å kvitte meg med en del hjul etc jeg har liggende...:

1:

e39 m5 look hjul i 17" med to sprett nye (kjøpt i 2010..) og to ganske bra 225-45-17 nokian hakkapelitta piggdekk. Felgene er ikke spesielt fine men duger til vinterbruk. Dekkene er bra og DYRE. De passer til e36/e46 hvertfall..

HBO 5000,-

bin0dvx6nrxhn32atu5g.jpg

2:

16" ATS 5-eikede felger med piggdekk. Hele og pene felger med okm piggdekk. Passer også til e36/46 hvertfall....

HBO 3000,-

25z3olf4eqdo7hqxyv7v.jpg

3:

15" Wolfrace 5-eikede felger med godt slitte piggfrie dekk. Felgene er møkkete på bildet men i god stand. Disse har sittet på en Audi s2 jeg hadde for ett par år siden....

HBO 2500,-

0u5kjkeg8oe9aksfehvy.jpg

4:

4 stk...225-45-17 Goodyear f1 som er godt brukt. 2 som er litt slitt på ene siden mens to er jevnt slitt. Funker fint som banedekk etc...

HBO 800,-

5:

Org e30 hjul i 15" med ødelagte dekk. Felgene er runde men har diverse merker etter årenes løp. Tror å jeg har centerkopper men må sjekke det nærmere...

HBO 1000

bi4tbcumjm11tiwd8c38.jpg

6:

Fjørbeinstag type alu til e34....bilde kommer...

HBO 300,-

7:

Org bmw felger i 17". Felgene er fine bortsett fra den på bildet som har noen merker..selges uten dekk...er til e36/e46

HBO 2000,-

imrsvtsjzg58vbkvbd3r.jpg

Kom med bud. Alt skal vekk. Må hentes!! Bor like ved Vålerbanen i hedmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...