Re4lP0wer Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Er rimelig ny i "game" her. Men har en 318is coupe som jeg driver å steller opp! Planen nå er å sette på full m3 styling, muligens valse buene og lakke hele bilen! Vet det er kjedelig å gjøre så mye jobb på en 1,8 liter. Man har en 2,5liter som jeg kanskje skal hive oppi Men det jeg lurte på var angående montering av den rieger leppa! For når jeg 'satt' den under for og kikke åssen det blei, så stakk den leppa ca 2cm for langt bak! Må man kutte den til, eller ordner det seg når du setter den på og får juster den ? Kom gjerne med bilder og instruksjoner om hvordan Du har gjort det! Tar imot all hjelp med et stort smil
Re4lP0wer Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Bilen har vært smelt i venstre hjørnet forann. Men det skjønte dere vell !
Re4lP0wer Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Var bare for og vise litt av 'prosjektet' mitt! Men her er noen bilder av leppa
sladjan Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 lag deg heller en tråd på BMW-prosjekter eller bilder og showoff.
Re4lP0wer Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Har lagt nytt innlegg i "prosjekter" Men sliter litt med å få slette dette. Noen som kan hjelpe? Eller om admin'n hadde vært så grei og ville ha gjort det ?
Re4lP0wer Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Har lagt nytt innlegg i "prosjekter" Men sliter litt med å få slette dette. Noen som kan hjelpe? Eller om admin'n hadde vært så grei og ville ha gjort det ?
Simen! Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Skriv: "Kan slettes" som topic så fikser admin. det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå