Jimxd Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Jeg trenger sårt dørtrekk til bilen min. Må være mørke dørtrekk av nyere typen til E36. Har el-vinduer forran og bak også. Nakkestøtte må være sort alcantara! Må være i god stand. Ingen sprekker eller noe sånt. Eller at de sitter dårlig på døra.
Jimxd Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Opp.. Jeg trenger virkelig dette her!
Jimxd Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Ekke mer enn at jeg sier opp så er posten vekk jO! Trenger nå bare en nakkestøtte i sort alcantara nå!! Og noen sorte alcantara dørtrekk til sedan! Eller sort stoff!! ding ding!! overtrøtt ;s
Jimxd Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 Opp. Kan også kjøpe sort alcantara dørtrekk!Trenger forsatt 1 nakkestøttet i sort alcantara!
sv90 Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 sikkert umilig og få tak i dette brukt da det er få som deler opp et komplett sett tror det beste er og enten snakke med din lokale bmw forhandler og høre om det kan skaffes og eventuel pris;) men er nok ikke billig kansje koed kan skaffe lykke til
Jimxd Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Ja vet det. Men jeg kan lissegodt prøve. Fikk nettopp tak i en nakkestøtte i sort alcantara. jeg gir aldri opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå