bruno91 Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 passer stolene overens så lenge det er fra en e36 samme hvilken årsklasse?
Jimxd Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Ja det gjør de Fikk ihvertfall noen nyere stoler inn i min 92 modell
Rannem Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 passer stolene overens så lenge det er fra en e36 samme hvilken årsklasse? Hvis du tenker på bare framstolene, så er dette helt riktig. Men det er jo dumt med sedanstoler i coupe. Da blir det vanskelig å komme seg inn i baksete. Sedanstoler har jo ikke den vippemekanismen for ryggen som coupestoler har. Blir jo også litt rart hvis du tar coupestoler i sedan. Lite poeng med vippemekanismen der da du har bakdører. Hvis det er bakstolene/setet du tenker på? Der passer sedan og touring om hverandre. Litt usikker på om coupe og cab passer, men tror ikke dette. Coupe skal vel passe med compact også!
Jimxd Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 passer stolene overens så lenge det er fra en e36 samme hvilken årsklasse? Blir jo også litt rart hvis du tar coupestoler i sedan. Lite poeng med vippemekanismen der da du har bakdører. Har det selv. Syns det er utrolig greit visst jeg skal stappe ting baki kan bare flytte stolen litt fremover . Ser litt rart ut kanskje. Men ikke noe folk tenker over
Rannem Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 passer stolene overens så lenge det er fra en e36 samme hvilken årsklasse? Blir jo også litt rart hvis du tar coupestoler i sedan. Lite poeng med vippemekanismen der da du har bakdører. Har det selv. Syns det er utrolig greit visst jeg skal stappe ting baki kan bare flytte stolen litt fremover . Ser litt rart ut kanskje. Men ikke noe folk tenker over Ja, hvis du ser det på den måten er det jo praktisk. Tror det er mange her inne som ville tenkt over det. Vi er jo folk vi også
bruno91 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 tenkte bare å bytte til skinnseter har en 1992 mod setene er fra 1999
Rannem Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Såvidt jeg vet ble ikke E36 produsert i 1999, med untak av compact? Er det sedan coupe? Framstoler, bakseter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå