Joakim H Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 har titta litt runt men kan ikke finne noe særlig:S noen som vet om noen kit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 opp:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 gsbildeler selger samt http://www.balancemotorsport.co.uk/prod ... mber=84927 Ser nå at balancemotorsport sitt er billigere en gs sitt jaja.... satser på at gs sitt funker like bra vel ^^ har det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 jah har tro på gs sitt men det er jo ikke tüv godkjent:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Tja... det bryr jeg meg lite om selv.... Balance sitt blir forresten ikke så mye billigere ser jeg nå... glemte litt frakt osv.... ellers har du forresten http://www.ground-control-store.com/pro ... .php/CA=68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 planen er og senke den max da tror jeg det er greit med tüv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 heh... planen min også Hadde planer om 15" med lite profil... men når det subber med eksos og bærearmer med 45/35 senk ble det 17" gitt ^^ eventuelt 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 fri eksos:D rett fra grenrøra:PxD da slipper man subbing i eksosen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå