Gå til innhold

M20B20 komplett motor og girkasse +++ selgest 3500,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en M20 B20 motor med ett gåent rådelager stående, motoren er godt som komplett utvendigt, mangler bare noen reimer å en dynamo, girkassen er ikke plukket på, ikke testet, men virker som om den er bra. selgest komplett :) 3500 ,- + eventuell frakt

Skrevet

beklager å ødelegge tråden din, men dette er jo ran. jeg solgte en helt fin, komplett motor med kasse for 2k

Skrevet

ser ikke ut som ollis525tds er mulig å få tak i :) så motor å girkasse selgest fortsatt for beste bud, samlet :) Så 3500 for alt, pluss mye smådeler er ikke ille :P

Skrevet

her er det deler for 3500 glatt for den som gidder å skru litt eventuelt :) brukt girkasse på koed koster 3000 med moms å frakt for eksempel :) en brukt topp koster lett 4000 :)

Skrevet

ikke til 2liter=P og isåfall er den nyoverhalt. prøvde å selge min jeg og, men ingen som ville gi 1500 for den engang

Skrevet
her er det deler for 3500 glatt for den som gidder å skru litt eventuelt :) brukt girkasse på koed koster 3000 med moms å frakt for eksempel :) en brukt topp koster lett 4000 :)

3000 for en brukt girkasse? Har ei liggende som jeg godt kan selge for 500kr.

Ingen 2l m20 topp koster lett 4000, da må den vertfall være fullt turbo konvertert med masse gromdeler i.

Skrevet

3000 for en brukt girkasse? Har ei liggende som jeg godt kan selge for 500kr.

Ingen 2l m20 topp koster lett 4000, da må den vertfall være fullt turbo konvertert med masse gromdeler i.

Er det sprett nye vipparmer,aksler og cam er den nok vært 4000,men slitt topp til M20 er verdiløst. Jeg har 2stk liggende kan få de om de hentes pluss at jeg kastet 2 i sommer.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...